Joer...¿que mejora es esta?
..."Sometimes when quitting"
Observacion de un usuario...
"I'm hoping someone can help me with this, it's frustrating the crap out of me! I'm an audiobook narrator and I hired someone to create a plug-in stack for my mastering, to ensure I achieve certain audio levels necessary for Audible.com. I was using those this morning, with Logic Pro 10.1.1 and the values were perfect. I updated to 10.2, and now those SAME plug-ins are not working properly. For example, I was getting a peak of -3.0 dB, now, -1.9 dB, with the same bloody settings. What gives?"
Es posible que la nueva actualizacion haya corregido/recalibrado algoritmos/calculos en los procesamientos o ajustes de instrumentos y efectos?
me gustaría pasarme a Logic X pero tampoco quiero hacer una compra ciega. no entiendo porque no hay versión demo. ¿alguien lo usa con un mac mini i7 Intel de cuatro núcleos a 2,3 GHz¿ ¿que tal el rendimiento?
#131 #132 #133 Gracias AΩ por los links.
#134 Obviamente será proporcional al procesador, pero irá bien siempre que no pretendas tener todas las pistas en realtime. Logic X es el DAW más completo por su precio. Tírate a la piscina ya.