zalud.
Entre mesa Berhinger y Yamaha para grabar voz Xp
OFERTASVer todas
-
-10%Komplete Kontrol M32 edición limitada
-
Audix FP-7 F9 Drumset 70th Bundle
-
GForce OB-X
Mi caso Toni.
Compreve las dos configuraciones para monitorizar (osea, trabajar la salida del audio del PC a los monitores).
Una la de tjta a monitores directo
otra tjta-mesa-monitores.
te aseguro que en mi caso no noto la perdida de calidad al escuchar por monitores en este segundo caso. Y tengo la ventaja de poder sunir bajar volumen moviendo el fader, ademas de que tengo la cadena de musica a la mesa y asi puedo escuchar por los monitores la radio, las cintas, y CDs cuando no quiero usar el CD-rom del PC .
Tb uso la salida de cascos de la Mesa, aunque ahi si que noto mas siseo que directo de la salidad de cascos de la tjta, pero lo dicho, me conpensa perder ese poquito a cambio de mover un fader pa volumen y tener la cadena conectada.
La mesa es la MX1604 y los monitores son unos Yamaha MSP5.
Jaja, no te quiero meter dudas y demas alcuerpo, solo que esa posibilidad es posible (redundando)
Eso, si, como decia esto es para AUDIO QUE SALE.
Para el audio que entra uso un previo decente y no se me ocurriria usar los previos de la MX, jaja ni en broma
saludikis
PD: xxazzz no te me quejes ahora ehh????
Compreve las dos configuraciones para monitorizar (osea, trabajar la salida del audio del PC a los monitores).
Una la de tjta a monitores directo
otra tjta-mesa-monitores.
te aseguro que en mi caso no noto la perdida de calidad al escuchar por monitores en este segundo caso. Y tengo la ventaja de poder sunir bajar volumen moviendo el fader, ademas de que tengo la cadena de musica a la mesa y asi puedo escuchar por los monitores la radio, las cintas, y CDs cuando no quiero usar el CD-rom del PC .
Tb uso la salida de cascos de la Mesa, aunque ahi si que noto mas siseo que directo de la salidad de cascos de la tjta, pero lo dicho, me conpensa perder ese poquito a cambio de mover un fader pa volumen y tener la cadena conectada.
La mesa es la MX1604 y los monitores son unos Yamaha MSP5.
Jaja, no te quiero meter dudas y demas alcuerpo, solo que esa posibilidad es posible (redundando)
Eso, si, como decia esto es para AUDIO QUE SALE.
Para el audio que entra uso un previo decente y no se me ocurriria usar los previos de la MX, jaja ni en broma
saludikis
PD: xxazzz no te me quejes ahora ehh????
Aja, yo perdona pero os escuxo to las cosas y sigo sin tene na claro, yo de previos ablais muxo pero ni se lo q es, ni donde se compra, ni los mejores modelos, y como nadie me contesta a eso pues prefiero i a lo q yo necesito conoce, q si me merece mas la yamaha mg124 o la behringer ub1622 para graba la voz con un micro rode nt1 a thanks all people
G12/4 Mixing Console
Superlative Balance Of Sound, Size and Features
12 Input Channels
Four mono microphone/line inputs and four stereo line inputs, 2 of which offer mono microphone input capability.
6 Low-noise, High-precision Mic Preamps
Six high-performance head amplifiers that will bring out the best in any dynamic or condenser microphone.
Phantom Power
All six of the MG12/4's high-performance mic preamps feature switchable phantom power for studio condenser microphones. A single switch turns phantom power on or off for all six channels.
Insert I/O
All mono input channels feature insert I/O patch points so you can add extra signal processing to the channels as required.
4 Buses (Stereo and Group)
In addition to the main stereo bus, the MG12/4 features a stereo group bus and outputs that can be used for convenient channel grouping.
3-band Channel EQ & HPF
Smooth, "musical-response" 3-band equalizers on all input channels. All mono microphone input channels also feature a switchable highpass filter that can be used to cut out unwanted low-frequency noise.
2 Aux Sends & Stereo Aux Return
Two auxiliary sends on each channel - one postfader and one switchable for pre- or post-fader operation - provide plenty of flexibility for external signal processing and monitoring. A stereo auxiliary return is also provided.
Illuminated Switches
Illuminated ON (ST buss assign), PFL (Pre- Fader Listen), and phantom-power switches provide easy visual confirmation of critical console settings.
Rack Mount Adapters Included
Use your MG mixer on a desktop or mounted in a rack - the rack mount adapters are provided.
Technical Description
Total Harmonic Distortion: Less than 0.1 % (THD+N) 20 Hz ? 20 kHz @ +14 dB 600 Ohms (ST OUT)
Frequency Response: 0 +1, -3 dB 20 Hz ? 20 kHz @ +4 dB 600 ohms (ST OUT)
Input Hum & Noise*1: -128 dB 20 Hz ? 20 kHz, Rs=150 ohms, Input Gain=Maximum, Input sensitivity=-60 dB
Crosstalk: -70 dB @ 1 kHz
CH Input:
Mic: 6 (Ch 1 ? 4, 5/6, 7/8: XLR)
Line: 4 (Ch 1 ? 4: TRS)
Stereo: 2 (Ch 5 ? 6, 7 ? 8: TRS) * Ch5, 7: L (MONO) 2 (Ch 9 ? 10, 11 ? 12: TRS/RCA)
Insert I/O: 4 (Ch 1 ? 4: TRS = T: Out, R: In, S: Gnd)
Aux:
Send: 2 (1/Post-Pre selectable, 2/Post: TRS)
Return: 1 Stereo (L/MONO, R: TRS)
2TR: 1 Stereo (L, R: RCA)
REC: 1 Stereo (L, R: RCA)
ST: 2 Stereo (L, R: 2 TRS & 2 XLR)
C/R: 1 Stereo (L, R: TRS)
Group: 2 (1, 2: TRS)
Phones: 1 (TRS Stereo)
Phantom Power: +48V
CH & ST Ch Input Gain Control: 44 dB variable
CH & ST High Pass Filter: 80 Hz 12 dB/Octave
CH EQ (MONO)*2: ?15 dB (Max.)
High: 10 kHz (Shelving)
Mid: 2.5 kHz (Peaking)
Low: 100 Hz (Shelving)
CH EQ (STEREO)*2 ?15 dB (Max.):
High: 10 kHz (Shelving)
Mid: 2.5 kHz (Peaking)
Low: 100 Hz (Shelving)
Superlative Balance Of Sound, Size and Features
12 Input Channels
Four mono microphone/line inputs and four stereo line inputs, 2 of which offer mono microphone input capability.
6 Low-noise, High-precision Mic Preamps
Six high-performance head amplifiers that will bring out the best in any dynamic or condenser microphone.
Phantom Power
All six of the MG12/4's high-performance mic preamps feature switchable phantom power for studio condenser microphones. A single switch turns phantom power on or off for all six channels.
Insert I/O
All mono input channels feature insert I/O patch points so you can add extra signal processing to the channels as required.
4 Buses (Stereo and Group)
In addition to the main stereo bus, the MG12/4 features a stereo group bus and outputs that can be used for convenient channel grouping.
3-band Channel EQ & HPF
Smooth, "musical-response" 3-band equalizers on all input channels. All mono microphone input channels also feature a switchable highpass filter that can be used to cut out unwanted low-frequency noise.
2 Aux Sends & Stereo Aux Return
Two auxiliary sends on each channel - one postfader and one switchable for pre- or post-fader operation - provide plenty of flexibility for external signal processing and monitoring. A stereo auxiliary return is also provided.
Illuminated Switches
Illuminated ON (ST buss assign), PFL (Pre- Fader Listen), and phantom-power switches provide easy visual confirmation of critical console settings.
Rack Mount Adapters Included
Use your MG mixer on a desktop or mounted in a rack - the rack mount adapters are provided.
Technical Description
Total Harmonic Distortion: Less than 0.1 % (THD+N) 20 Hz ? 20 kHz @ +14 dB 600 Ohms (ST OUT)
Frequency Response: 0 +1, -3 dB 20 Hz ? 20 kHz @ +4 dB 600 ohms (ST OUT)
Input Hum & Noise*1: -128 dB 20 Hz ? 20 kHz, Rs=150 ohms, Input Gain=Maximum, Input sensitivity=-60 dB
Crosstalk: -70 dB @ 1 kHz
CH Input:
Mic: 6 (Ch 1 ? 4, 5/6, 7/8: XLR)
Line: 4 (Ch 1 ? 4: TRS)
Stereo: 2 (Ch 5 ? 6, 7 ? 8: TRS) * Ch5, 7: L (MONO) 2 (Ch 9 ? 10, 11 ? 12: TRS/RCA)
Insert I/O: 4 (Ch 1 ? 4: TRS = T: Out, R: In, S: Gnd)
Aux:
Send: 2 (1/Post-Pre selectable, 2/Post: TRS)
Return: 1 Stereo (L/MONO, R: TRS)
2TR: 1 Stereo (L, R: RCA)
REC: 1 Stereo (L, R: RCA)
ST: 2 Stereo (L, R: 2 TRS & 2 XLR)
C/R: 1 Stereo (L, R: TRS)
Group: 2 (1, 2: TRS)
Phones: 1 (TRS Stereo)
Phantom Power: +48V
CH & ST Ch Input Gain Control: 44 dB variable
CH & ST High Pass Filter: 80 Hz 12 dB/Octave
CH EQ (MONO)*2: ?15 dB (Max.)
High: 10 kHz (Shelving)
Mid: 2.5 kHz (Peaking)
Low: 100 Hz (Shelving)
CH EQ (STEREO)*2 ?15 dB (Max.):
High: 10 kHz (Shelving)
Mid: 2.5 kHz (Peaking)
Low: 100 Hz (Shelving)
haber que te paicen:
http://pub125.ezboard.com/fmusicaytecno ... D=51.topic
En ese topic se dicen algunos. Miralos
saludikis
http://pub125.ezboard.com/fmusicaytecno ... D=51.topic
En ese topic se dicen algunos. Miralos
saludikis
Hilos similares
Nuevo post
Regístrate o identifícate para poder postear en este hilo