Hauria collons que jo (que domino l'espanyol, sóc de filosofia i lletres, he estudiat bon latí, estudiï i parlo en sotura el Franes, m'he educat en Italià, tinc família italiana, he estudiat allà, i vaig conèixer abans Barcelona que Madrid, no em sabés expresar mínimament en Català, encara se m'escapin lapsus.
Deu n'hi do Carmelo com escrius el català.
Es muy meritorio. Yo la verdad es que estoy harto de ver correos y mensajes mal escritos (en mi caso fundamentalmente en catalán, por el círculo de amistades y familiar que tengo), con "k", abreviando palabras y mil horrores más.
La verdad es que los teléfonos móviles y demás dispositivos "inteligentes" han causado mucho daño a las distintas lenguas.
Me da la impresión que cada vez se escribe peor.
pos res home, ja sabem que en aquest tema la visceralitat es molt normal, lo dijficil es ser capaç de mantenir un cert nivell de racionalitat i mesura, alló del seny, ja saps.
El seny no ha d´ofegar la rauxa, ni la sebeta assenyada ens ha de fer perdre de vista la seba. Un poble que fos tot seny, sense gens de rauxa, seria molt aborrit.
He obert la veda a escriure en Català, bo, és una de les llengües oficials, no estem fent res mal fet...